Sunday 15 May 2011

13.5........

Menghitung Hari..........


woit.....asal lak nk men2 hitung nie...math ko fail ke hAAAAA!!!!!
weh rilek lu...ala bkn nyer ape x lma lg ak dh msuk kampus dh.....haha b4 ak msuk nie ak enjoy lu.....aku g jmpe kwn bek aku...dak zari, anep....dak anep lak dh smbung short sem dh klu x aku dh mrayau 1 mlaka ngan dy dh, peh nsib bek dh jumpe klu x aku jln sorang2 je arr.....yg zari paling bez....dlu g alor star bkn nk roger awl2 haha....klu x dh enjoy kt sna dh.....sblum aku g kampus ak sempat la lyn bowling 2 3 game lu....tp jnis manusia tgn x bedung so byk arr msuk longkang dri kne pin.....nmpk nau cm xpnh men.....


ptt nyer mggu nie ak kne g crik sowang lg kwn bek ak.....skali aku cntact Zari  "yo bro ko kt ne", "aku kat kantin tgh kerje arr." alamak dy keje lak....adoi ptt nyer aku ngan zari g crik mmber tuh tp nk wt cmner Zari strt keje selasa rituh.....so klu wt keje sowang2 nih mmg aku malas.......



                                             Aku Zari n Krul




sok pagi2 buta ak jmpe kwn aku sowang lg....nie lg bez dy kaki skate.....menteri pe tah, aku lak menteri pengakutan......(nie sume pedon je) ikot perancangan sok bekfast kt kdai dpn skola....ala bkn nyer pe dh lma x jmper so c2 mmg port agk terbaek arr........ye ar time skola lu parking moto kt c2, even aku bwk beskal dlu un park kt c2.....then aku dgr dri dy rmai lg kecohkn skola sok.....


aku harp tu sume mnjadi la.......

P/S : entry nih dh lma 2lis tp xd msa nk post

No comments:

Post a Comment